Wednesday, June 24, 2009

LaWaTan SamBiL BeLajAR

Baru-baru ini, damia mengadakan lawatan sambil belajar ke mini zoo Kemaman. ada baaaaanyakk haiwan-haiwan yang damia baru kenal..ada gaaajaaah, burung unta dan lain-lain... ini dia gambar yg abah amikkan masa lawatan tuu..



ni gambar damia kat depan entrance.. ibu jek yg beria-ia tgk kamera.. apee la ibu niii.. perasan cantik..ekekek..


kat tepi tu ade sangkar owl.. tp damia xberminat sgt dgn dia sbb sangkar dia gelap laaa, ibuu...



eeehhh.. ade gajaaahhh.. ibu ckp: "damiaa..damiaa..tgk kameraa.." tp damia xpeduli, gajah lebih menarikk..


damia dah tgk ke dpn, tp gajahnye la pulak yg tak kelihataaannn.. ibu takut nk g dekat2 dgn gajah.. apeee la ibu niii...


haaa.. akhirnye nmpak laa sket2 kepala encik gajah.. damia tetap tanak pandang kamera.. ape kels nk pandang kamera tanpa royalti...huahuauhuhuuuu


gambar apeee nih?? burung laa.. burung nih pun tanak pandang kamera mcm damia gak..eheh.. damia yg suruh dia wat cam tu, ibu..


haa... kete nih damia suuuukeeee sgt.. damia suh abah belikan kete ni dkt damia, sbb damia nk eksen kat kwn2, tp ibu xbg..ibu belikan walker jee..apee la, walker tu utk baby2 je la, ibu... kalo ibu belikan kete ni, damia leh pkai smpai besar..leh bwk org2 kampung g surau, kalo nk jual karipap dari rumah ke rumah pon bole jgk apee..



ibuuu... udah2lee posiiinnggg.. nih burung nih tgk2 damia niiii...jomlaa kite lariii.. eiiishh.. ibu nii.. kalo damia lari kang, ibu tekejut pulaakk



whuaarrrgghhh... damia pun dah ngantukk.. jom kite baliiikkk..
begitu laa adenye lawatan damia...

4 comments:

hartini said...

Su, aku rasa ko lebih byk possing dpd anak ko. Cuba ko ckp. saper sbnarnya nak g zoo ni? Damia atau pun maknya, wahaha

Yummy Yum said...

ibu ni sibuk posing la...orang datang zoo tengok animal bukan tengok kamera....hehehehhe

XaIe_LuX said...

mdm... out of topic ni... bukan lawatan damia... lawatan mdm... thankz coz gave me an A- huhuh.... balik anto repot x smpt p mlwt mdm...

bangibookseller said...

Sila kunjungi http://bangibookseller.blogspot.com utk buku2 dlm B. Inggeris. Harga boleh runding.. Buku kanak2, remaja, dewasa, Harry Potter... TK.